Klientų pasitenkinimas Agentūros konsultavimo paslaugomis auga
Kasmetinis rinkos tyrimų agentūros RAIT atliktas klientų tyrimas rodo, kad Aplinkos apsaugos agentūros klientų pasitenkinimas konsultavimo (aptarnavimo) paslaugomis didėja.
Siekdama gerinti suteikiamų paslaugų kokybę Aplinkos apsaugos agentūra atlieka kasmetinį klientų pasitenkinimo tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti bendrą klientų nuomonę apie agentūros veiklą, teikiamas paslaugas, aptarnavimo ir konsultavimo kokybę, korupcijos prevenciją, pateiktų skundų nagrinėjimą.
Klientų pasitenkinimas bendromis Agentūros paslaugomis nuo 2022-ųjų metų nuosekliai augo: 2022 metais tokių buvo 56 %, o 2024-aisiais – jau 70 %.
Tarp geriausiai vertinamų veiklos aspektų toliau išlieka mandagus, dalykiškas aptarnavimas – net 82 % apklaustųjų jį įvertino aukščiausiais balais. Tyrimo dalyviai taip pat itin teigiamai vertina Agentūros specialistų kompetenciją (70 %), pateikiamos informacijos aiškumą, išsamumą (66 %), suteikiamų paslaugų operatyvumą (59 %).
Nuo 2022 metų didėjo klientų pasitenkinimas konsultavimo paslaugomis. 2022-aisiais aukščiausiais balais paslaugų kokybę įvertino 56 %, o 2024 – jau net 75 %.
Tarp stipriausių įvaizdžio savybių, kurias klientai priskyrė Aplinkos apsaugos agentūrai, buvo bendradarbiavimas (65 %), atsakingumas (40 %) bei profesionalumas (39 %).
2024 metais buvo ypač aukšti suteiktų paslaugų vertinimai: 77 % pritarė, kad naudotis Agentūros paslaugomis buvo patogu, 75 % – paslauga buvo suteikta tinkamai, 73 % – paslaugą teikiantys specialistai yra kompetentingi.
35 % tyrimo dalyvių nurodė, kad į Aplinkos apsaugos agentūrą kreipėsi taršos prevencijos klausimais, 34 % – cheminių medžiagų ir mišinių naudojimo klausimais, 28 % – atliekų klausimais.
Atnaujinimo data: 2025-03-17
Taip pat skaitykite:
Naujas interaktyvus žemėlapis padės gyventojams lengviau rasti žaliųjų atliekų surinkimo aikšteles